HTML

Moslék Csata

Egy péntek délután, sokadik átkínlódott menza ebéd után, egy ártatlan felvetésből megszületett a Moslék Csata. 7 fiatal, 5 nap, 2 zsűri, 5 ebéd - a végén mindig csak egy maradhat!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

MCS III. hét, hétfő - Kati

2011.02.24. 14:18 respectfc

A hét különdíjas lasagnéja!

Maró:

Sajnálom, hogy én is a történelem során először a késedelem hibájába estem, így a többiek reakciójából már csak azt láttam, hogy mindenki telihassal ül az asztalnál és vegetál, a tányérokon mindenhol kis maradékkal. Ez azt vizionálta, hogy nekem is elég lesz az egy adag, ami elég is lett. A lasagne finom volt, azzal csak univerzálisan van bajom, mert a darálthúst nem annyira szeretem. Parmezán sajt remek, de ha van trappista is, azzal szórtam volna inkább tele. A saláta jó volt hozzá, bár most, hogy délután ügyfelekkel meetingelhettem, talán jobb lett volna nem kizabálni az összes póréhagymát belőle. Olivabogyó maggal: dislike button! Katinak azért adok egy nem olyan magas pontszámot, mert a múlt heti és az az előtti teljesítményéhez képest ez most sztem gyengébb volt, vagy az is lehet, hogy zsűriként máshogy működtek az érzékszerveim (ingyen kaja mindig finom). Meg értem amúgy, hogy mindenki próbál valami pluszt letenni a főétel mellé, de lasagnéhoz illik-e saláta? Összességében nagyon örülök, hogy ismét fikázhatok!

Máté:

Megérkezéskor rendben meg volt terítve, nem hiányzott az evőeszköz, de még a szalvéta sem. A felhasznált ételek minőségével nem volt gond, a sűtés, ízesítés, tökéletesítés is megfelelő. A tészta kellemesen át volt sülve, de nem volt kiszáradva, nem volt kemény. Pluszpont jár a salátáért, a szórható sajtért és a limonádéért. A konyha eredetisége viszont nem kiemelhető. Összességében x pontot tudok adni.

FábiPeti:

Kati lasagneja szintén kellemes meglepetés volt, nagyon nem tud mellényúlni a leányzó. Kiemelném a salátát, ami mindig jó pont, pláne ha friss, és sok van belőle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moslekcsata.blog.hu/api/trackback/id/tr932687485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása